Vår In-house support hjälper och assisterar våra kunder 06:00 till 22:00, varje dag, året om
Vi förstår att tid är värdefullt när det gäller att driva en verksamhet framåt. Vår målsättning är att finnas till hands när alla små och stora problem som kan uppstå med olika delar inträffar, så att ni kan fortsätta att fokusera på det som tar er framåt. Med vår expertis och dedikation fungerar vi som den förlängda armen, redo att lösa tekniska hinder och frigöra tid för er organisation.
Vår 1st line support utgör den första länken i vår kundsupportkedja och är kundens första kontakt med oss. Detta team är specialiserat på att hantera och lösa enklare ärenden med en typisk tidsram på 10-15 minuter. Deras fokus ligger på att tillhandahålla snabba och effektiva lösningar för vanliga frågor och mindre tekniska problem.
Vid mer djupgående analys och teknisk utredning tar vår 2nd line över, dvs när en fråga eller ett problem inte kan lösas av 1st line support. Dessa ärenden kräver vanligtvis mer specialiserad kunskap och tar i regel mellan 20-60 minuter att lösa. Detta team är dedikerat till att erbjuda detaljerade och noggranna insatser för att adressera mer komplexa tekniska frågor.
När varken 1st- eller 2nd line support kan lösa ett problem, går ärendet vidare till våra konsulter inom 3rd line support, vilka utgör den högsta nivån av teknisk expertis i vår organisation. Deras roll är att hantera de mest utmanande och svårlösta problemen med hög komplexitet. Teamet är specialiserat på att tillhandahålla skräddarsydda och avancerade lösningar för att möta våra kunders mest krävande behov och utmaningar.
Serviceavdelningen hos oss är specialiserad på att hantera en bred skala av tekniska tjänster, som reparation av hårdvara vi har på lager åt våra kunder samt service för hårdvara utanför avtal. Vi erbjuder omfattande felsökning och reparation av olika typer av hårdvara, med möjlighet att tillhandahålla reservdelar från vårt egna lager eller genom specialbeställningar vid behov.
Vi erbjuder övervakning på exempelvis replikering, batchjobb och integrationer med syfte att eventuella avvikelser ska upptäckas och åtgärdas innan er verksamhet påverkas.
För er som värdesätter att anställda på huvudkontor och i butiker eller på andra lokationer har ett enda nummer att ringa oavsett vad som krånglar erbjuder vi en Single Point Of Contact-tjänst (SPOC) skräddarsydd efter era behov. Ni kontaktar oss, vi samlar in information och kanaliserar ärendet vidare till rätt part för åtgärd.
Bedege erbjuder depåavtal till våra kunder. Det innebär att vi har extra kassor redo som snabbt kan prepareras och skickas ut till butik eller restaurang i det fall en kassa kraschat och problemet inte kan åtgärdas via fjärruppkoppling och stöd från supporten. På detta sätt minimeras tiden som butiken är utan fungerande kassa och risken att en trasig kassa ska påverka försäljningen minskar.
Vi supporterar många olika system, men Business Central tillsammans med LS Central är vad man kan kalla vår "kärnprodukt", där vi är en av Skandinaviens ledande specialister på att leverera denna lösning.
På Bedege är vi stolta över att erbjuda en support som inte bara registrerar ärenden – vi löser dem. Genom att hålla alla våra resurser in-house kan vi säkerställa en effektiv och smidig kunskapsöverföring för era specifika lösningar, vilket möjliggör leverans av support av högsta kvalitet.
Vårt ärendehanteringssystem ger er möjlighet att själva registrera och följa upp ärenden i realtid. Ni får en tydlig överblick över både aktiva och avslutade ärenden. Vid en incident skickar vi ett ärendekvitto direkt via e-post eller muntligen via telefon. Under hela processen uppdaterar vi ärendets status och de åtgärder som vidtas, så ni alltid har full insyn i arbetet.
För att säkerställa snabb och effektiv hjälp använder vi en omfattande telefonilösning, samt system för inventariehantering, logistik och övervakning. Det innebär att vi kan erbjuda direkthjälp, inklusive fjärruppkoppling vid behov.
Genom att systematiskt registrera och kategorisera alla ärenden och lösningar kan vi analysera statistiska rapporter för att identifiera förbättringsområden. Detta ger oss möjlighet att erbjuda proaktiva förslag, exempelvis utbildning av er personal eller andra åtgärder som minskar återkommande problem. Som kund hos oss får ni dessutom en dedikerad supportkontakt som regelbundet följer upp supportåtagandet och ser till att era behov alltid möts.
Våra styrkor i siffror:
Bedege levererar övervakningstjänster för att säkerställa att driftstopp upptäcks så snart de uppstår och åtgärdas så att din verksamhet inte störs. Dessutom kontrolleras att flöden strömmar korrekt mellan system och olika integrationer.
Hör av er till oss, vi pratar gärna mer om hur vi kan hjälpa till med era specifika önskemål.
Ja, vi levererar upplägg för Single Point of Contact. Vi vill göra det så enkelt som möjligt för de som jobbar i butik och en sak som verkligen underlättar är att enbart ringa ett nummer för support utan att behöva reflektera över var felet ligger och vilken leverantör som ska kontaktas.
Vi reder ut vilka behov ni har och tillsammans med er och era övriga leverantörer kommer vi överens om hur SPOC-upplägget ska gå till och vilka eskaleringsvägar som det ska innefatta.
Yes, det fixar vi! Vi har den kompetensen hos oss och vi har kunder som har detta upplägg idag.
Berätta gärna mer om ert behov av support för oss så sätter vi gärna ihop ett kostnadsförslag. Kontakta oss så pratar vi vidare.
Ja, det kan vi absolut göra! Vi har både kunder som har en egen IT-support och sköter 1st line på egen hand och kunder där Bedege har ett helhetsåtagande gällande supporttjänster.
Sluta sök, nu har ni kommit rätt! Vi supporterar flera stora (och mindre) svenska, norska, finska och internationella butikskedjor. Vi kan hjälpa till med alltifrån ERP, kassor och integrationer till övervakningstjänster och depåtjänst för kassor.