AdobeStock_386681076

Tjänst

Förvaltning & Vidareutveckling

Den långsiktiga förvaltning och vidareutveckling av lösningen som sker i takt med att er verksamhet förändras och som tar vid efter att lösningen har implementerats.

Förvaltning ger rum för förändring & tillväxt 

Ordet förvaltning kan låta torrt och tråkigt, men att underhålla er lösning genom att hålla den uppgraderad samt regelbundet se över vilken ny funktionalitet och vilka moduler och tillägg som skulle ta er verksamhet till nästa nivå är det som gör er lösning till ett hållbart val. Som en följd av detta kan ni möta nya kundbeteenden om och om igen.  

Det enda som är konstant är förändring sa en vis grekisk filosof en gång, något som är mer aktuellt än någonsin tidigare. Er organisation, omvärlden och era kunders beteenden och preferenser kommer med säkerhet att förändras. Våra lösningar skapar rum för denna förändring och för tillväxt genom att kontinuerligt utvecklas och genom stora möjligheter för skalbarhet när er kedja växer, både när det gäller nationellt och internationellt. Resultatet blir att ni är rustade för denna förändring och snabbt kan agera före era konkurrenter. 

För att säga det på ett annat sätt, när ert system är implementerat är det inte statiskt för all framtid utan Bedege hjälper er att förvalta systemet och uppdatera och utveckla det beroende på er lösnings förutsättningar (SaaS eller On-prem) och era behov.     

AdobeStock_336988483
AdobeStock_244538790

 

Förvaltning som supporterar din verksamhet 

En del av förvaltningen av de lösningar vi erbjuder är vårt erbjudande gällande support.

Vi stöttar hela er verksamhet via telefon och mail 365 dagar om året kl. 06-22 med ett skräddarsytt upplägg för just er verksamhet baserat på ert behov och på hur er egen organisation ser ut gällande support, vilket innebär att ni kan fokusera på det ni gör bäst så vi tar hand om resten. 

 Läs mer om support

 

 

 

Vår förvaltning inom support & service består av: 

Support

Vår dedikerade support hanterar ca 68 000 ärenden per år och omfattar 1st-, 2nd- och 3rd-line support. 

Övervakning

Bedeges övervakningstjänster behandlar integrationer, replikering och batchjobb.  

Service & Depå

Felsökning, reparation och snabbt utbyte av hårdvara för våra avtalskunder.  

SPOC

Tack vare vår SPOC-tjänst får ni en kontaktpunkt i syfte att underlätta för er verksamhet. Bedege kanaliserar till rätt tredjepart enligt överenskommet avtal vilket innebär mindre jobb för er. 

Aldrig mer stora uppgraderingsprojekt med SaaS 

Alltid på senaste version 

Låter det för bra för att vara sant? SaaS-lösningen uppgraderas kontinuerligt under året och gör att ni alltid kommer att ha senaste versionen av lösningen och ha möjlighet att nyttja ny funktionalitet och förbättringar.   

Testprocess nya versioner 

Att lösningen uppdateras så ofta ställer krav på oss som partner på flera plan. Dels när det gäller att all utveckling vi genomför görs enligt Microsofts och LS Retails rekommenderade metoder och dels gällande att testa av lösningen och alla integrationer för att säkerställa att allt flyter på utan implikationer.    

  • Genomgång av release notes 
  • Utvärdering av förändringar som kräver ändrat arbetssätt 
  • Test av kod i utvecklingsmiljö
  • Standardtester i testmiljö
  • Test av essentiella flöden
  • Driftsättning ny version 

Kontinuerlig vidareutveckling som möter nya krav och önskemål 

Nya regler och lagar, nya strategier eller expansiv tillväxt innebär att nya krav och önskemål kan uppstå efter att er lösning är implementerad. 

Oavsett om ni vill utveckla den lösning ni har, börja nyttja nya moduler eller add-ons eller bygga en ny integration till ett nytt externt system så hjälper vi er och ser till att processen blir så smidig som möjligt. 

 

 

 

  • Uppfyll nya affärsbehov
  • Uppfyll nya lagar och regler
  • Utveckling av anpassningar 
  • Konfiguration av systemet
  • Addera nya moduler eller Add-ons
  • Addera integrationer 
  • Åtgärder för förbättrad prestanda
  • Övervakningstjänster

Frågor om Förvaltning?

Vill du veta mer kring hur Bedege jobbar med förvaltning för våra kunder. Hör av dig till oss så berättar vi gärna mer. 

Andra tjänster

Utrullning och Driftsättning

Bedege erbjuder tjänster för att säkerställa att go-live och vidareutveckling av systemet kan genomföras på bästa sätt.

Projekt & Implementation

Med vår långa erfarenhet av implementation och vidareutveckling tryggar vi dina stora och små projekt.

Support

Vår in-house support hjälper och assisterar våra kunder 06:00-22:00 varje dag, året om.

Denna webbplats använder cookies

Cookies ("kakor") består av små textfiler. Dessa innehåller data som lagras på din enhet. För att kunna placera vissa typer av cookies behöver vi inhämta ditt samtycke. Vi på Bedege Aktiebolag, orgnr. 556252-4644 använder oss av följande slags cookies. För att läsa mer om vilka cookies vi använder och lagringstid, klicka här för att komma till vår cookiepolicy.

Hantera dina cookieinställningar

Nödvändiga cookies

Nödvändiga cookies är cookies som måste placeras för att grundläggande funktioner på webbplatsen ska kunna fungera. Grundläggande funktioner är exempelvis cookies som behövs för att du ska kunna använda menyer och navigera på sajten.

Cookies för statistik

För att kunna veta hur du interagerar med webbplatsen placerar vi cookies för att föra statistik. Dessa cookies anonymiserar personuppgifter.

Cookies för annonsmätning

För att kunna erbjuda bättre service och upplevelse placerar vi cookies för att kunna anpassa marknadsföring till dig. Ett annat syfte med denna behandling är att kunna marknadsföra produkter eller tjänster till dig, ge anpassade erbjudanden eller marknadsföra och ge rekommendationer kring nya koncept utifrån vad du har köpt tidigare.

Cookies för personlig annonsmätning

För att kunna visa relevant reklam placerar vi cookies för att anpassa innehållet för dig

Cookies för anpassade annonser

För att visa relevanta och personliga annonser placerar vi cookies för att tillhandahålla unika erbjudanden som är skräddarsydda efter din användardata