Tjänst
Den långsiktiga förvaltning och vidareutveckling av lösningen som sker i takt med att er verksamhet förändras och som tar vid efter att lösningen har implementerats.
Ordet förvaltning kan låta torrt och tråkigt, men att underhålla er lösning genom att hålla den uppgraderad samt regelbundet se över vilken ny funktionalitet och vilka moduler och tillägg som skulle ta er verksamhet till nästa nivå är det som gör er lösning till ett hållbart val. Som en följd av detta kan ni möta nya kundbeteenden om och om igen.
Det enda som är konstant är förändring sa en vis grekisk filosof en gång, något som är mer aktuellt än någonsin tidigare. Er organisation, omvärlden och era kunders beteenden och preferenser kommer med säkerhet att förändras. Våra lösningar skapar rum för denna förändring och för tillväxt genom att kontinuerligt utvecklas och genom stora möjligheter för skalbarhet när er kedja växer, både när det gäller nationellt och internationellt. Resultatet blir att ni är rustade för denna förändring och snabbt kan agera före era konkurrenter.
För att säga det på ett annat sätt, när ert system är implementerat är det inte statiskt för all framtid utan Bedege hjälper er att förvalta systemet och uppdatera och utveckla det beroende på er lösnings förutsättningar (SaaS eller On-prem) och era behov.
En del av förvaltningen av de lösningar vi erbjuder är vårt erbjudande gällande support.
Vi stöttar hela er verksamhet via telefon och mail 365 dagar om året kl. 06-22 med ett skräddarsytt upplägg för just er verksamhet baserat på ert behov och på hur er egen organisation ser ut gällande support, vilket innebär att ni kan fokusera på det ni gör bäst så vi tar hand om resten.
Vår dedikerade support hanterar ca 68 000 ärenden per år och omfattar 1st-, 2nd- och 3rd-line support.
Bedeges övervakningstjänster behandlar integrationer, replikering och batchjobb.
Felsökning, reparation och snabbt utbyte av hårdvara för våra avtalskunder.
Tack vare vår SPOC-tjänst får ni en kontaktpunkt i syfte att underlätta för er verksamhet. Bedege kanaliserar till rätt tredjepart enligt överenskommet avtal vilket innebär mindre jobb för er.
Låter det för bra för att vara sant? SaaS-lösningen uppgraderas kontinuerligt under året och gör att ni alltid kommer att ha senaste versionen av lösningen och ha möjlighet att nyttja ny funktionalitet och förbättringar.
Att lösningen uppdateras så ofta ställer krav på oss som partner på flera plan. Dels när det gäller att all utveckling vi genomför görs enligt Microsofts och LS Retails rekommenderade metoder och dels gällande att testa av lösningen och alla integrationer för att säkerställa att allt flyter på utan implikationer.
Nya regler och lagar, nya strategier eller expansiv tillväxt innebär att nya krav och önskemål kan uppstå efter att er lösning är implementerad.
Oavsett om ni vill utveckla den lösning ni har, börja nyttja nya moduler eller add-ons eller bygga en ny integration till ett nytt externt system så hjälper vi er och ser till att processen blir så smidig som möjligt.
Vill du veta mer kring hur Bedege jobbar med förvaltning för våra kunder. Hör av dig till oss så berättar vi gärna mer.