Nedan hittar du våra vanligaste frågor och svar.
Hittar du inte svaret du söker? Tveka inte att kontakta oss.
Självklart!
Våra erfarna lösningsarkitekter hjälper till att se över ert nuvarande systemlandskap och kan med hjälp av er målbild gällande vad ni vill uppnå med er verksamhet ge förslag på förbättringar och effektiviseringar som kan spara både tid och pengar.
Vi kan reda ut vilka nuvarande system som kan ersättas med LS Central med Business Central och vilka system som bör finnas kvar eller bytas ut mot ett bättre inom sin specifika nisch.
Ja, mitt i prick! Det är precis det som är vår huvudprodukt och vår absoluta kärnverksamhet- Business Central med LS Central. Inga integrationer behövs mellan POS och ERP- det är redan en och samma lösning.
Här är exempel på några utmaningar våra kunder haft när de hade sina tidigare system:
Potentiella kunder som kontaktar oss kan befinna sig i olika stadier av sin köpprocess, nedan har vi listat några exempel:
Ja, vi levererar upplägg för Single Point of Contact. Vi vill göra det så enkelt som möjligt för de som jobbar i butik och en sak som verkligen underlättar är att enbart ringa ett nummer för support utan att behöva reflektera över var felet ligger och vilken leverantör som ska kontaktas.
Vi reder ut vilka behov ni har och tillsammans med er och era övriga leverantörer kommer vi överens om hur SPOC-upplägget ska gå till och vilka eskaleringsvägar som det ska innefatta.
Yes, det fixar vi! Vi har den kompetensen hos oss och vi har kunder som har detta upplägg idag.
Berätta gärna mer om ert behov av support för oss så sätter vi gärna ihop ett kostnadsförslag. Kontakta oss så pratar vi vidare.
Ja, det kan vi absolut göra! Vi har både kunder som har en egen IT-support och sköter 1st line på egen hand och kunder där Bedege har ett helhetsåtagande gällande supporttjänster.
Sluta sök, nu har ni kommit rätt! Vi supporterar flera stora (och mindre) svenska, norska, finska och internationella butikskedjor. Vi kan hjälpa till med alltifrån ERP, kassor och integrationer till övervakningstjänster och depåtjänst för kassor.
Supporten är öppen 365 dagar om året, klockan 06-22 (ja, även julafton). Det går naturligtvis bra att maila in och registrera ärenden dygnet runt.
Tveka inte att höra av dig till oss. Vi hjälper gärna till att reda ut dina frågetecken.