heropic_600px

Tillägg & Add-ons 

ExFlow

Automatisera din leverantörsfakturaprocess

Tar återkommande administrativt arbete upp er tid?

Optimera din företagsverksamhet genom att effektivisera fakturahanteringen. Genom att minska tiden för manuell hantering frigör du resurser för andra uppgifter. ExFlows automatiserade lösning ger snabb och noggrann fakturahantering.

Exflow tar ert ERP till nästa nivå genom att utöka funktionaliteten och skapa en mer effektiv leverantörsfakturahanteringsprocess.  

AdobeStock_471365177

Effektivitetsökning

Med ExFlow kan ni automatisera leverantörsfakturahanteringen, vilket minskar behovet av manuella och tidskrävande uppgifter. Resultatet blir en snabbare och mer effektiv fakturahantering för ditt företag.

Minska fel

Med automatiserad fakturahantering minskar ni chansen för fel och betalningsförseningar. ExFlows anpassningsbara verktyg validerar fakturadata och integreras smidigt med företagets godkännandeprocesser.

Bättre kontroll

ExFlow kan erbjuda en översikt över fakturaprocessen och ge företag bättre kontroll över betalningscykeln. Detta kan vara särskilt viktigt för företag med komplexa godkännande- och attestationsflöden.

Ökad noggranhet

Automatisering minimerar risken för mänskliga fel, som kan uppstå vid manuell inmatning eller tolkning av fakturor. Det kan också bidra till att säkerställa att fakturor matchar de överenskomna avtalen och priser.

Varför skall ni använda er av ExFlow?

Upprätthålla företagsregler och riktlinjer

Det kan vara utmanande att hålla sig till företagets regler och riktlinjer för fakturahantering. ExFlow tillhandahåller anpassningsbara regler och godkännandeflöden för att säkerställa efterlevnad och överensstämmelse.

Bristande transparens i fakturahanteringsprocessen

Transparensen i fakturahanteringsprocessen kan ibland vara otillräcklig. ExFlow erbjuder fullständig spårbarhet och rapportering av varje steg i processen för ökad insyn och kontroll.

  • Säker policyhantering
  • Enhetsstyrning
  • Transparent rapportering
  • Fullständig spårbarhet
AdobeStock_198996876

Gör er av med kostsamt och tidskrävande arbete

Såhär skulle det se ut om ExFlow tog hand om arbetet istället:

Mottagande av fakturor

ExFlow tar emot fakturor från olika källor, inklusive e-post, skannrar och digitala filer.

Optisk teckenigenkänning (OCR):

Programvaran använder avancerad OCR-teknik för att läsa och extrahera relevant information från fakturorna, såsom fakturabelopp, förfallodatum och leverantörsinformation.

Dataextraktion och matchning

Den extraherade informationen jämförs med befintliga data i företagets system för att säkerställa noggrannhet och matchning.

Konfigurering av företagsregler

ExFlow kan anpassas för att följa specifika företagsregler och godkännandeprocesser, vilket innebär att fakturorna riktas till rätt person eller avdelning för granskning och godkännande

Granskning och godkännande

Fakturorna granskas av behöriga personer eller avdelningar enligt företagets interna processer och godkänns för betalning.

Skapande av betalningsfiler

 Efter godkännande genererar ExFlow betalningsfiler som kan integreras med företagets ekonomisystem för att genomföra betalningar till leverantörerna.

Automatiserar och minskar risken för fel

Med ExFlow automatiserar företag enkelt hanteringen av leverantörsfakturor och befrias från den tidskrävande processen med manuell fakturahantering. Därmed frigörs värdefull tid som kan fokuseras på andra strategiska uppgifter, samtidigt som risken för fel minskas. Med det smidiga och effektiva workflow som ExFlow erbjuder integreras granskning och betalning sömlöst i företagets ekonomisystem, vilket möjliggör en mer produktiv verksamhet.

  • Automatiserad fakturahantering
  • Tidsbesparing
  • Minskad risk för fel
  • Förbättrad översikt
  • Snabbare godkännandeprocess
  • Stärkta leverantörsrelationer
  • Sparad lagring och arkivering
  • Förbättrad kostnadskontroll

Vill du veta mer om Exflow?

Läs mer hos Signup som är företaget bakom Exflow. Bedege är sedan många år partner till Signup och vi har mångårig kunskap om att både implementera och supportera lösningen. 

Andra tillägg & add-ons

Kundanpassningar

Skräddarsy systemet efter er unika verksamhet genom anpassningar designade och utvecklade av Bedege efter era behov.

Analytics for LS Central

Omvandla er data till handlingsbara insikter och framgångsrika strategier.

Bookings for LS Central

Hantera event, bokningar och uthyrning i LS Central.

Denna webbplats använder cookies

Cookies ("kakor") består av små textfiler. Dessa innehåller data som lagras på din enhet. För att kunna placera vissa typer av cookies behöver vi inhämta ditt samtycke. Vi på Bedege Aktiebolag, orgnr. 556252-4644 använder oss av följande slags cookies. För att läsa mer om vilka cookies vi använder och lagringstid, klicka här för att komma till vår cookiepolicy.

Hantera dina cookieinställningar

Nödvändiga cookies

Nödvändiga cookies är cookies som måste placeras för att grundläggande funktioner på webbplatsen ska kunna fungera. Grundläggande funktioner är exempelvis cookies som behövs för att du ska kunna använda menyer och navigera på sajten.

Cookies för statistik

För att kunna veta hur du interagerar med webbplatsen placerar vi cookies för att föra statistik. Dessa cookies anonymiserar personuppgifter.

Cookies för annonsmätning

För att kunna erbjuda bättre service och upplevelse placerar vi cookies för att kunna anpassa marknadsföring till dig. Ett annat syfte med denna behandling är att kunna marknadsföra produkter eller tjänster till dig, ge anpassade erbjudanden eller marknadsföra och ge rekommendationer kring nya koncept utifrån vad du har köpt tidigare.

Cookies för personlig annonsmätning

För att kunna visa relevant reklam placerar vi cookies för att anpassa innehållet för dig

Cookies för anpassade annonser

För att visa relevanta och personliga annonser placerar vi cookies för att tillhandahålla unika erbjudanden som är skräddarsydda efter din användardata