Mer än bara support


Vi kallar det support, men Bedege tar inte bara emot ärenden - utan vi löser dem!

SUPPORT


När ni kontaktar oss är den första ni möter vår 1st line support, vilket gör att hela er organisation har en i förväg bestämd och etablerad kontaktväg. Vi hanterar och åtgärdar felanmälningar och, om det behövs, vidarebefordrar ärenden till annan leverantör. Vi finns på plats 06:00 - 22:00 årets alla dagar. Under de tider på dygnet när supporten inte är bemannad kan ni naturligtvis göra en ärendeanmälan via e-post så tar vi hand om ärendet när vi är på plats.


Vi använder ett ärendehanteringssystem som era kontaktpersoner får tillgång till för att själva kunna registera nya, och följa pågående, ärenden och även titta i avslutade. När ni kontaktar oss får den som anmäler en incident ett ärendekvitto, antingen via e-post eller muntligen per telefon. När ärendet sendan pågår uppdateras det löpande i ärendehanteringssystemet med status och genomförda åtgärder. För att stödja våra kunder ytterligare använder vi en komplett telefonilösning och system för inventariehantering, logistik och övervakning.


  • 20 sekunders svarstid
  • 06:00-22:00 - 365 dagar om året
  • Fjärruppkoppling direkt mot kassa
  • Övervakning
  • Rapportering samt uppföljning

HÅRDA FAKTA

Support 06:00-22:00 alla dagar om året

20 sekunders svarstid

Direkt hjälp med fjärruppkoppling

Singel point of contact (SPOC)